Alla inlägg under augusti 2010

Av nothingnormal - 31 augusti 2010 22:08

ja tänk vad lite musik kan göra.

bara få följa med tonerna och det sköna rythmen.. slippa tänka för en stund lixom den som jag länka här är min senaste, enjoy!



om ni just klicka ner länken så heter låter; tare lugnt - The Academics
(finns endast på spotify)


do you feel like hiding?

I do, do you wanna go with me?


"don't worry be happy" brukar jag säga men är det så att det alltid funkar?

- nej! visst man ska inte gräva ner sig men man kan heller inte bara säga "don't worry be happy" och låssas som allt är bra heller. mitt tips till er är att ta tag i era problem istället för att fly från dom, inget blir bättre snarare tvärt om!

explain and tell the truth, it's for the best! 


***

Av nothingnormal - 31 augusti 2010 15:26

helt sick alltså!

blir nästan "fascinerad" över hur olika folk kan vara och vad folk kan utsätta sig för?

varför typ skära sig om man mår dåligt el låta bli att äta på en hel dag bara för att man känner sig "så himla fet" ? vad blir egentligen bättre av det?

vad får du ut av att skära dig förutom smärta och fula ärr? och om du nu känner dig så himla fet varför sluta äta helt? aldrig tänkt på att kanske äta nyttigt i lagom mängd å kanske träna? ja, mkt man inte förstår sig på i den här världen.


I opend my heart & showed you my home

but it always be the same so what should I do?


dax att göra lite förändring?


***

Av nothingnormal - 30 augusti 2010 21:50

vänner

vad skulle man göra utan dem? good question..

älskar mina nära och kära men ibland kan man inte ta hjälp av dem utan man måste stå på egna ben, något man också måste lära sig klara av :)


du betyder, de gör du verkligen!


säger bara att ta vara på de ni bryr er om!

varför bry sig om någon/något som man inte får något ut på själv?

skit i de å va i den närvaro du är glad i, varför gå med i något du inte mår bra av?

go with the good shit ;)


***


Av nothingnormal - 29 augusti 2010 14:00

varit med om att det blivit för mkt, just där är jag nu.. to much!

allt bara snurrar runt och jag hänger INTE med. vill så gärna att allt ska va bra och att ALLA ska vara glada men så är inte läget. jag mår inge bra, du mår inge bra och hjärtat slits.. som de bruka sägas, "de man inte dör av blir man starkare av" men i detta fall vet ja fan inte?


Aldrig kännt mig så lite & svag

Med tåren i ögat & säcken på ryggen

Vad ska jag nu göra?

Kan du visa mig vägen eller lämnar du mig?


varför ska det vara så svårt?

NEJ!

svårare är det inte, säg bara nej. men ikket!


roligt vad folk säger och skriver, är dom medveten om vad som egentiligen menar? så många som kan ta åt sig och ta illa upp men med en hjärna till nöt så fattar dom inte det utan kör bara på!


nä nog för nu, bye !

***

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards